Продавець Інтернет - магазин "driver" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
269 відгуків
Інтернет - магазин "driver" 
Інтернет - магазин "driver"
+380983040222
+380983040222
+380993291788

Дропшипінг

Пропонуємо співпрацю по системі "дропшипінг".

Прайс ТУТ>>>

Як це працює?

Ви розміщуєте наші товари в себе на сайті\сторінці\соцмережах тощо.

Отримуєте замовлення - відправляєте його нам - ми відправляємо вашому клієнту з вашою ціною. Різницю (бонус) перераховуємо вам на карту банку.

 

Які гарантії?

Ми не ведемо діалогів з вашими клієнтами, не відсилаємо їм свою рекламу, не включаємо їх в розсилку. Діалог ми ведемо лише з вами (як замовником), всі претензії, питання та інші нюанси ми вирішуємо не з вашим клієнтом, а безспосередньо з вами. Номера посилок скидаємо вам, а ви далі самі ведете діалог з вашим клієнтом.

Виплати проводимо по домовленості - хоч щодня!

 

Які переваги?

Вам не потрібно закуповувати товар собі на склад, ви можете продавати товар з нашого складу, ми самі його пакуємо і відправляємо! Ваша задача - лише його продати!

 

Як почати співпрацю і яка ціна?

Напишіть лист з поміткою "дроп" на пошту driver.vn@i.ua

Після цього ви отримаєте прайс і умови.

 

 

 

Схема дропшипінгу для інтернет-магазинів досить проста.

  1. Продавець вибирає товари з каталогу постачальника і завантажує на торговельний майданчик — це може бути власний інтернет-магазин, лендінг, маркетплейс або група в соцмережах.

  2. Додає до ціни постачальника свою націнку, розмір якої визначає його заробіток.

  3. Просуває товари і знаходить клієнта.

  4. Коли клієнт робить замовлення, продавець передає інформацію про це постачальнику.

  5. Постачальник упаковує товар і надсилає його клієнту.

Якщо клієнт оплачує товар онлайн, продавець забирає з перерахованих грошей маржу і відправляє решту суми постачальнику. Якщо клієнт оплачує товар у поштовому відділенні, постачальник скидає маржу продавцю.

 

Переваги дропшипінгу

 

Мінімальний стартовий капітал

Не потрібно закуповувати товар і орендувати склад, а це дві основні статті витрат звичайних інтернет-магазинів. Але торгувати зовсім без вкладень не вийде, адже потрібно запустити торговельний майданчик і оплачувати рекламні кампанії.

Низькі ризики

Дропшипер у будь-який момент може припинити торгівлю і зайнятися чимось іншим. У нього немає договору оренди, нерозпроданих товарів на складі, договору зі службою доставки і гарантійних зобов'язань перед покупцями.

 

 

Задачі дропшипера

У дропшиперів менше задач, ніж у традиційних продавців, адже частину з них бере на себе постачальник. Але деякі питання потрібно вирішувати саме дропшиперу.

Як створити сайт для дропшипінгу

Без інтернет-магазину, лендінгу, групи в соцмережі або іншого майданчика, на якому можна розмістити товари, торгівля неможлива. Сайт ви створюєте власними силами або ж користуйтесь наявними майданчиками типу ОЛХ, Пром, ІЗІ і т.д.

 

Заповнення карток товарів

Від інформативності карток залежить, наскільки легким буде дропшипінг. Постачальники частіше за все надають дропшиперам каталог з товарами, в яких вже є фотографії та опис. Якщо у вас інтернет-магазин, можна взяти у постачальника файл з товарами і завантажити їх автоматично. Якщо немає, доведеться заповнювати картки вручну.

Якщо постачальник не дає описи товарів, доводиться писати їх самому. Складно детально описати характеристики та особливості речі, яку ніколи не бачив, тому вони виходять неінформативними. Клієнти починають дзвонити продавцеві, щоб отримати усну консультацію. А продавець не може її дати, адже знає про товар не більше покупця. Виходить замкнуте коло.

Щоб не допускати подібних ситуацій, варто просити описи товарів у постачальника. А якщо їх немає — під час написання зв'язуватися з ним і уточнювати деталі.

Просування товарів

Головне завдання дропшипера — пошук клієнтів. Йому потрібно просувати майданчик у пошуковій видачі, налаштовувати контекстні оголошення, запускати рекламу в соцмережах тощо. Якщо знань не вистачає, доведеться звертатися до інтернет-маркетологів.